Aby jakákoliv firma dosahovala zisku, nejprve potřebuje zákazníky. A ideálně stále nové a nové. Kde je však sehnat? Obvykle nám k tomu pomáhají nejrůznější typy reklamy. Avšak co když se specializujeme na nepříliš známý obor, který nemá tak širokou klientelu? Pak musí i naše propagace tento fakt odrážet.
To je samozřejmě i případ společností, které poskytují reklamní a propagační služby. Například u společností, které poskytují firmám služby SEO marketing odráží jejich cíle i předpokládanou klientelu, na kterou cílí. Tou jsou v tomto případě především malí a střední podnikatelé, i když někdy dostanou zakázku i od velkého podniku.
Jak tedy ve své propagaci postupují? V televizi, rozhlase ani tisku reklamy na jejich služby nenajdete. Je to z jednoho prostého důvodu: nejsou určeny pro širokou veřejnost, takže by to bylo jen zbytečné utrácení peněz.
Ano, mohly by zaujmout například někoho, kdo má blog, a chce zvýšit jeho návštěvnost. Služby SEO jsou však tak drahé, že většina těchto běžných blogerů si je nemůže dovolit, a pokud ano, pak se stejně v důsledku nevyplatí, neboť tyto osobní weby, často na doménách, které jsou poskytovány zdarma, neposkytují žádný zisk.
Z tohoto důvodu jsou jejich reklamy uveřejňovány pouze na platformách, které právě tito podnikatelé navštěvují. Zde mají poněkud jinou podobu, než jakou známe z těch, které jsou určeny veřejnosti. Není zde totiž nutné působit na emoce, nýbrž přednášet fakta.
Nevidíme zde tedy žádné testy, to by ani dost dobře nešlo, ani spokojené rodiny. Místo toho se dozvídáme, že mají tolik a tolik spokojených zákazníků, co vše jejich služby zahrnují a jaké výhody nabízí oproti konkurenci.
A ptáte se, zda tyto firmy používají metodu SEO samy? Odpověď zní, že ano. Koneckonců se jedná o dobrý způsob, jak získat nové zákazníky, a tím i zvýšit svůj zisk. A o to jde v podnikání především.